יום חמישי, 20 באוגוסט 2015

תשוקה לעשות את מה שאת אוהבת

השבוע נתקלתי כמה פעמים במילה תשוקה, היום בבוקר במפגש של ביז, בפגישה עם קולגה לפני כמה ימים הוצאתי קלף בנושא וחשבתי על המילה הזאת שנקראת תשוקה. יש גם שיר כזה.....תעשי, רק מה שאת אוהבת....רק מה שאת חושבת....שעושה לך טוב....

מתי באמת יצא לכם לעשות רק מה שאתם אוהבים? מה שעושה לכם טוב?

תשוקה נוגעת כמובן לתחום המיני אבל לא רק.....מבחינתי כמטפלת , העיסוק שלי חייב לבוא מתוך תשוקה. התשוקה הזאת לגעת באנשים, בנפש שלהם, לרפא אותם, היא אחד הדברים היותר חזקים שאני מרגישה כלפי מה שבחרתי לעשות בחיים האלה.

כל אחד מהתחומים שאני אוהבת, כולל תחביבים אישיים, חייבים לבוא מתוך תשוקה. בכל דבר שאני עושה , אני מכניסה את הלב והנשמה ומרגישים את זה.

בן אם זה לצייר, לשיר, לטפל או לאהוב. כשאדם מדבר מתוך התשוקה שלו, מרגישים את זה. אי אפשר לזייף....את זה. העיניים נוצצות, תנו לי לדבר על הומאופתיה....ואני לא אפסיק. תנו לי לספר על מקרים שהיו לי בקליניקה, על שיחות שאני מקבלת מהמטופלים שלי....על האני מאמין שלי, על הדרך שעשיתי.....

לפני כמה שנים חליתי במחלה קשה, ועמדתי בפני השאלה, מה אני רוצה לעשות בחיי.....מה יגרום לי לקום כל בוקר בחיוך....מתוך תשוקה למה שאני עושה, מתוך חיבור אמיתי למה שנותן לי סיפוק. התשובה הראשונה שעלתה בראשי , היתה להיות מטפלת. אני מרגישה שזה מה שעלי לעשות, בשביל זה אני קמה בבוקר. זה בוודאות, לא היה מה שעבדתי בו באותו זמן.

חשבתי....מה ה"להיות מטפלת" משמש עבורך? .....מה יש בזה שאת כל כך אוהבת ונמשכת לזה.....מה יש בקטע הזה של להיות מטפלת, שאת רוצה לעשות את זה בכל יום שנותר לך על פני האדמה הזאת?

אז, פה אני מרגישה הכי הכי בבית, הכי אני שיש , יש לי סיפוק אדיר לעזור לאנשים, כשאני מצליחה בעזרת השיחות והטיפול שנתתי לעזור למישהו לעבור את הדרך שעליו לעשות, עשיתי את שלי. לא סתם אומרים על מישהו שהוא מורה דרך....תפקידי כמטפלת, להיות מורה הדרך, אבל לא במובן של לכפות על המטופל שלי את הדרך שאני מאמינה בה, אלא ללוות, לעזור, לתמוך להיות שם....כדי לעזור למטופל שלי לעשות את הדרך שלו בחיים אלו. הדרך של כל אחד היא אישית, כל אחד צריך לעשות את הבחירות שלו, ללמוד מהטעויות שלו, לצמוח מתוך הנפילות שלו. אני פה, כדי ללוות, לתמוך, להציע עצה, ואפילו רק לשתוק שם ביחד. גם אם קשה לפעמים....

אז, חשבתי לכתוב היום התשוקה, התשוקה לעשות, התשוקה שאליה אני קמה כל בוקר....מה התשוקה שלכם?

קחו דף ועט ותרשמו.....מהי התשוקה שלכם, מה תרצו לעשות....כל יום בשארית חייכם....על מה תצטערו שלא עשיתם אם מחר מודיעים לכם....ש.....

למה תקומו כל בוקר בחיוך.....
לעוד יום חדש של עשיה, למידה ועבודה....

שהתשוקה תמיד תלווה אתכם, בחייכם, באהבה, סנדרה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה