יום שני, 3 באוגוסט 2015

מי אני ולמה קראתי לעסק שלי לבחור בחיים ולהבריא

נעים להכיר, אני סנדרה מישאל, נשואה לאבנר ואמא לשלושה בנים מקסימים, חיה ומטפלת בתל מונד.

יש לי תואר שני במדעי הרפואה, אני הומיאופתית קלאסית ומאמנת לבריאות מטעם הטכניון.
הגעתי להומיאופתיה בחיפוש אחרי פתרון לאסטמה הקשה ממנה סבלתי. כשראיתי עד כמה ההומיאופתיה עזרה לי ולמשפחתי, החלטתי ללמוד תחום מרתק זה.  ב2005 סיימתי את בית הספר הישראלי להומיאופתיה קלאסית של ד"ר חיים רוזנטל.

אחרי שסיימתי ללמוד הומאופתיה פתחתי את הקלניקה שלי להומאופתיה בשמחה גדולה והתרגשות. הייתי בטוחה שהינה אני הוצף במטופלים שיספרו את שבחי ויביאו עוד ועוד מטופלים. כמו הרבה עסקים קטנים, שקשה להם להמריא, המשכתי לעבוד בינתיים גם כשכירה. כבעלת תואר שני במדעי הרפואה (פיזיולוגיה ופרמקולוגיה) הייתי אחראית על התמיכה במכשור הדיאגנוסטי של חברות לציוד רפואי (טבע , מדטכניקה ועוד) והעבודה כללה נסיעות רבות, פתרון בעיות ותמיכת לקוחות שוטפת בכל הארץ והיתה מעניינת ומאתגרת מאד...ואני אוהבת אתגרים. מאד אוהבת.

עבדתי כשכירה ועצמאית וניסיתי להפיק את המקסימום מחיים אלו, כי ככה למדתי, שצריך להצליח בכל.
עבדתי בתחום הזה בסה"כ 18 שנים וניסיתי לתפקד בכל המישורים: כאמא לשלושה בנים, בעל בצבא, אישה עובדת בעבודה תובענית ושוחקת, בעלת קליניקה מתפתחת וניסיתי לשמור על שפיות ולנהל אורח חיים טוב ככל שניתן. אחרי שנה מטורפת במיוחד בעבודה בה הייתי אחראית על התקנת מערכות בכמה מרפאות במקביל, בלי יכולת לצאת לחופשה או לנוח ולדאוג לעצמי, חליתי בסרטן שד. זה הופיע כרעם ביום בהיר, אבל מהר מאד הבנתי למה חליתי. הבנתי שלא מימשתי את עצמי ולא הייתי מאושרת.

בעקבות הטיפולים היה לי ברור שעלי לשנות את חיי. החלטתי שאני מבריאה ובוחרת בחיים, שמתאימים לי וממלאים אותי בסיפוק ויצירה. החלטתי לעזוב את עבודתי כשכירה ולהתמקד בקליניקה ובמה שאני אוהבת, וזה לטפל באנשים. זה מה שאני עושה היום. בעקבות הסרטן גיליתי בתוכי כוחות שלא ידעתי שקיימים והבנתי שאנו אלה שבונים את החיים שלנו. הבנתי שעלי לשנות כל מכלול חיי ולהתאים אותם לשאיפותי וחלומותי היום ושהגיע הזמן להגשים את מה שאני רוצה יותר מכל, לחיות חיים מלאים ועשירים בתוכן, באהבה, ובשמחת חיים.


בזכות מה שחוויתי בעצמי החלטתי להפוך את החוויה העוצמתית ומשנת החיים שלי למקצוע והיום אני מלווה אנשים חולים בתהליכי הבראה ושינוי. אני משתמשת בכל הכלים שברשותי, כדי לטפל, ללוות ולעזור לאנשים אחרים להבריא. אני מביאה לתוך המפגשים איתי את האהבה שלי והתשוקה שלי לעזור ולרפא. אני פועלת מתוך מקום של הכלה, הבנה, אכפתיות  וניסיון אישי וידע מקצועי מקיף ורחב והכי חשוב בעיני, אני חיה את מה שאני מטיפה לו....מתנהלת בחיי היום יום שלי עם אותם קשיים והחלטות שמלוות את המטופלים שלי.

בבלוג שלי אני אשתף אתכם בהתמודדות שלי כל הדרך בחזרה לבריאות, ביוםיום שלי, בתובנות, במחשבות ובדברים הקטנים שאני עושה כל יום ונותנים לי סיבה לקום בבוקר, לבחור בחיים ולהבריא.

מוזמנים לקרוא באתרים שלי על הטיפול ההומיאופתי, ראיית העולם שלי כמאמנת לבריאות, שאלות, מאמרים ומכתבים ממטופלים :

האתר שלי על אימון אישי בריאותי


האתר שלי על הומאופתיה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה